Friday, July 17, 2009

Alahai sahabat...

Dah lama aku fikir benda ni. Dah lama dah. Tapi malas je nak luah.. Hm, during my konvokesyen, i jz realized that during konvo day, aku rasa aku x de kawan. Aku maybe keseorangan. Maklumlah kawan-kawan lain mesti lah dengan kawan-kawan diorang. Sedihnya..

Maria pun x pergi. Dia SMS aku berbunyi macam ni:
"Aku x sure la. Tp peratus x nak pergi tu tinggi.. Aku datang amik je kot. x nak konvo"

Hm, camne ni. Masa akhir-akhir sem, aku rasa kawan aku Maria je. Orang-orang lain nape entah. Macam x nak kawan ngan kitorang. Maybe kitorang ni banyak main kot. Yelah, x layak nak kawan ngan 'dorang' yang pandai. Aku and Maria selalu persoalkan benda ni kan Cik Mar. Siapalah kita kan Cik Mar?? Siapa nak kawan kitorang silakanlah. Tak nak kawan, xpe.. Kitorang macam dah biasa dengan kawan yang datang dan pergi. Sampai kan 'kawan baik'[yang ni biarlah rahsia] aku perasan aku kawan dengan Maria dan Maria kawan dengan aku. Huhu.. What to do kan Cik Mar!

Alahai Maria... To--looooong lah datang konvo [dah jerit sampai hilang suara nie]... Tolong lah.. Ko ni. dah lah once in a lifetime [kalau ko x sambung belajar lah]... Sampai hati ko buat aku macam ni. Nanti kat sana aku nak kawan dengan siapa. Aku boleh je nak kawan-kawan ngan dorang, tapi macam x boleh masuk je.. Hm, Tuhan.. Toloooong lah gerakkan hati si Maria tu biar dia pergi konvo.. Nanti kalau aku sorang2 kat sana, aku nak merayap dengan siapa? Dah lah kita kaki merayap kan.

Nak ngadu masalah kat siapa eik! Ngadu kat Haris lah... Suruh dia paksa Maria pergi. Tapi Haris pun x balas mesej aku lagi. Maybe dia kerja. Aduhai... Sesiapa boleh tolong pujuk Cik Maria, angkat tangaaaan.... Aku dah putus asa nak suruh dia pergi.. Nanti jawapannya sama jew. Sampai aku x tau nak cakap pe lagi.. Masa makin suntuk, and aku mcm comform je Maria x pergi..

~~~Help2 x help2~~~

Luahan hati aku ------>untuk Cik Maria: Sampai hati ko buat aku macam nie... Ko x kesian kat aku ke? [ayat klise ni].. Ko ni, dah la time tu je dapat jump. Entah bila dapat jumpa ko lagi. Aduhai sahabat! Hmmmmmm... X pelah, aku pasrah kalau ko x pergi.

p/s : abangku, rasa2nya dapat x pergi ke konvo akak? Sila jawab ye dengan meng'sms' ke Cik Liyana..hahaha. Nak suh abang jadi cameraman cz Ira x dapat ikut gi konvo kowt.. Faizzudin pun xde.. Huuuaaa!!

2 comments:

cTie zAr said...

meh2 aku ganti cik mar huahuahua...
best kan dpt konvo..
blh pakai jubah..
amik scroll..

aduh..
aku pun jd kepingin sgt2 sobs..

Miss Leeya said...

hm...come2..
accompany me...
hm, once in a lifetime...
tapiscroll kosong lah..
xpe, ko bolh je kalau nak beljar sekang..
banyak lagi masa
=p