Friday, June 12, 2009

Sukan2 (4F & 4N)


Talking about them, they oll mmg addict bergambar. X kisah lah camera siapa, mesti akan terselit muka2 dorang. Yang muka nampak pendiam, malu2 pun lebih kurang je. Gaya yang x pernah berubah mesti gaya tunjuk "peace"...
Jadi, bila aku bergambar ngan dorang, aku pun terikut wat gaya 'peace' gak. Dah, nak wat cane.. X kan nak keras macam batu plak kan.

Tapi, dorang memang sporting, rock, selamba... Tapi aku serba salah sangat kat dorang cz aku ajor dorang PJK, aku xtau nak ajar ape.. So, bila gi padang aku xtau nak start cane, aku suh dorang main terus. Yang aku ingat, aku suh dorang buat poco2, then main rounders, main bola, bola ape aku x tau..main belasah je..

Dorang ni, bila dah dapat main, memang x ingat dunia. Dah lah PJ kol 3-4 ptg. T/hari betol. Aku pun x tahan panas. Masa 1st time ajor dorang kat padang, serius aku xtau pape... Tak tau nak start camne.. Cian dorang. Lagi tengah panas, hari Khamis.. Ada yang puasa, so aku takut ada yang pengsan ke, apa ke, kang aku gak yang kena... Tapi dorang kat, xpe... X kisah, dah bese.. Aku dengar jelah ckp dorang even hati mmg x sedap..

Dorang nie, sangat appreciate aku... Masa hari last kat sana, aku cakap ngan dorang "masa awak umur 21 tahun, saya masih 20-an lagi, 28 tahun"...Then dorang jawab "baguslah macam tu, masa tu kitorang dah tak panggil teacher dah, panggil 'i' 'you' je"... Tergelak aku dengar dorang cakap camtu. But that's the fact!!






Ni after class math cher Maria...Masa bergambar nie, dorang x bising, yelah kelas sebelah tengah belajar. Ni kelas 4F.. Kadag2 bila dorang ajak bergambar, aku cakap aku bukan cikgu dorang cz aku x ajo dorang. Tapi aku lupa,aku ajo dorang PJK..

Kat dalam gambar nie, Cher Mar pun ada. Cher Mar ajo subjek Math Modern kat dorang. Ada certain student xde cz dorang bz untuk Sketsa..




Hm, ni lsh trademark dorang, 'peace' (^_~)v 4F student
































Kat sini, kelas 4N... Cher Mar ajo Physics..
Cuba cari, Cher Mar mana??

Ni gambar kat padang...
Aku x pakai baju PJ cz nak balik amik, x sempat

See, dorang suka berposing

~ngan anak muridku yang kebetulan PJ gak~

No comments: