Saturday, June 6, 2009

Sekolah aku

Ehem....
Saja je nak menyenaraikan sekolah aku dari zaman Tok Kaduk sampai lah kerja, aku mempunyai kaitan dengan sekolah lagi... Jangan terpernjat tengok senarai nama sekolah aku.. =)
  1. Tadika Kemas Chemomoi, Triang(1992)
  2. SK LKTP Chemomoi, Triang ( early 1993)
  3. SK LKTP Sungai Mas, Kota Tinggi (1993-mid 1994)
  4. SK Datok Ismail Saadon, Kota Tinggi (1994-1997)
  5. SK LKTP Tenggaroh 3, Mersing (1998)
  6. SMK Tenggaroh A, Mersing (1999-2003)
  7. SMK Mersing, Mersing Johor (2004, 4 hari jea)
  8. Pahang Matriculation College, KMPh (2004-2005)
  9. Universiti Pendidikan Sultan Idris (2005-2009)
Sebab kos yang aku amik ni berkaitan dengan pendidikan, so aku dah pergi ke
  1. SK Seri Mersing (2007) --> ROS 1
  2. SMK Sultan Abdul Jalil, Kluang Johor (2008) --> ROS 2
  3. SMKA Simpang Lima, Sg Besar Selangor (2009) --> Praktikal
So, tak lama lagi aku dah nak menempuhi alam pekerjaan.. So, aku x tau sekolah mana yang aku akan pergi. Yang penting aku mintak posting kat Selangor dan Johor. Salah satu lah nanti. X pe, aku akan terima seadanya di mana aku akan ditempatkan.

No comments: