Sunday, June 21, 2009

Adik Ku

  1. Adik yang form 3...Shahirah..Adik kandung yer...Aduhai, dia ni memang tau..Guna beg sekolah ganas sangat. Dalam setahun dah bape beg putus. Ni tepon lagi, nak pinjam beg sandang aku yang 'cantik' tu... Boleh pinjam, koyak ganti.. akak x kira..Tu lah, nape ganas sangat. Akak pun x ganas macam U tau.....Sok ayah amik result kamu kat sek..Haha, habislah kamu kena bebel cz dapat 3A 5B je..Ahaks....Akak ucap tahniah awal2.. Akak kan akk yang penyayang. Congratulation... (isk, jht tol aku...)...tapi akk sayang kat ko walaupun akk ni akk yang kejam dan ganas...
  2. Edin...Teka sape..umur 16 tahun.. sek kat SLISS...Dulu ajo fizik kat kelas dia. Dalam kelas, aku tengok orang yang paling paham aku ajar, memang dia. Pape hal panggil dia ke depan cz penyelamat keadaan. Tapi memang betul la dia cepat paham and akan pertikaikan kalau aku ajar salah (malunya kena tegur...huhu)...Masa pekse, dulu paling tinggi. So, xpelah, kalau ni pekse dah ok, akan datang x payah riso cz dah tau level dia. Hope dia dpt kekalkan ke terror an dia dalam fizik macam akak dia nie..Ahaks!Akknye pandai tp x terror fizik masa kat matrik and U je.. Kat sek giler hampeh...Hampeh tahap dewa...To edin, akk letak gambar edin masa xde rambut after gi kawad leh x??hehe, kena minta izin dulu, nanti kena marah plak
  3. Jeman..14 thn, bawah adik kandung aku..hm, nak cakap pe eik!Dia suka wat lawak..Tu je dapat aku tulis....Jangan lupakan akk sudah. Tu ucapan untuk dia...Study lelok... Especially math cz akak yang ajar math...

4 comments:

edin said...

kak nak letak,
letak je r..
adek x kesah un..
hehe,,

ibnu sina said...

oooo...
kak da lame x msg sy ea...
sebok k??

Noor Liyana Kamarudin said...

edin: insyaallah, akk letak k

Noor Liyana Kamarudin said...

ibnu: awak lah mesej saya..awak dok hostel msti kekadang x bawa hp/ off hp kan