Wednesday, May 27, 2009

Cashier.....


Adei... talking about cashier... semalam aku 'short' RM5.. dengar macam x banyak kan.. tapi kalau hehari dah short..bankrupt..silap hari bulan..gaji sama banyak dengan total duit yang short tue.. tensen gak... susahh!!!! Nak benti keje!!! Tapi kalau benti.. aku nak keje pew...? sape nak amik aku keje?

Hm, ntahlah..dulu x de keje nak cari keje.. sekarang...dah keje nak benti pulak.. Tapi keje kedai xde life lah.. Masa aku keje kilang ada life.. Kenal dengan ramai golongan taw.. Kalu yang baik tu, baik sangat.. Tapi paling best dapat kenal golongan "pengkid" nie. Bukan aku sokong golongan ni, tapi tengok cara dorang.. Berpewatakan macam lelaki, tapi masuk tandas perempuan..Memalukan kan?


No comments: